Los Angeles 23-01/27-01 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Esther Berden - WaarBenJij.nu Los Angeles 23-01/27-01 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Los Angeles 23-01/27-01

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

04 Februari 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een busreis van zo’n 6 uur kwamen we aan in LA. Even nagevraagd waar het metrostation was en toen naar ons hostel aan Hollywood Boulevard gegaan. Ik voelde me weer niet zo lekker, dus meteen mijn bed ingedoken. Na even geslapen te hebben voelde ik me gelukkig iets beter. De dag erna werd ik echter wakker met de griep. Ik heb de hele dag in bed gelegen en voelde me pas ’s avonds weer mens. Best balen, ben de eerste zeven maanden niet ziek geweest en voel me nu al verschillende dagen niet goed. Daar heb ik helemaal geen tijd voor, heb nog zo’n 4 weken te gaan voordat ik thuis ben.
De volgende dag toch maar wat gedaan, met de bus richting Santa Monica en Venice Beach. Helaas was het weer niet om over naar huis te schrijven en aan het eind van de dag, terwijl we niet goed wisten hoe we terug naar ons hostel moesten voelde ik me weer aardig beroerd. Aangekomen in het hostel weer gaan slapen en na een uur voelde ik me weer prima. In het hostel wat gedronken en redelijk op tijd naar bed gegaan. De volgende dag, onze laatste dag in LA, samen met een paar anderen van ons hostel op pad gegaan naar de beroemde ‘Hollywood’ letters. Aangekomen bij de bushalte zou de shuttle naar het observatorium waarschijnlijk één keer per uur komen. Na ruim een uur gewacht te hebben, kwam deze eindelijk en waren we vrij snel bij het dit observatorium. Vanaf hier hoorden we dat het zeker 1,5 uur zou duren om ook echt bij de letters te komen. We besloten deze richting in te lopen en ondertussen te beslissen wat we zouden doen. Uiteindelijk leek het ons té ver weg en zijn we omgedraaid. ’s Avonds met z’n allen voor maar 20 dollar 3,5 liter wodka gekocht en hiermee ‘bierspelletjes’ gedaan. Niet zo’n goed idee, want de dag erna moesten Michelle en ik weer vroeg uitchecken om naar San Diego te gaan. Toch een leuke avond gehad.
Zoals al eerder gehoord stelt LA niet zoveel voor. Het is leuk om even langs Hollywood Boulevard te lopen en de sterren te zien, al geloof ik dat ik zeker zo’n 90% van deze niet ken. Nu nog naar San Diego voor een paar dagen en daarna weer terug naar LA. Vanaf hier is het namelijk makkelijker om verder te reizen. Ik zal hierna naar Tucson gaan voor een paar dagen, dan een nachtje in Fort Lauderdale om vanaf hier 8 dagen naar Mexico (Playa del Carmen) te gaan. Mijn laatste week zal ik in Miami doorbrengen waarna ik na 8 maanden en 3 dagen weer thuis zal zijn. Nog even genieten dus.

Foto’s: https://picasaweb.google.com/berden.esther/LosAngeles230113Tot270113?authkey=Gv1sRgCJeawbWj3vSDkAE#

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 66665

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: