San Diego 27-01/31-01 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Esther Berden - WaarBenJij.nu San Diego 27-01/31-01 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Esther Berden - WaarBenJij.nu

San Diego 27-01/31-01

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 Februari 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Met een brak hoofd moesten Michelle en ik dus op zoek naar onze bus naar San Diego. Hoewel we naar dezelfde locatie moesten als waar de bus van Las Vegas ons enige dagen eerder had afgezet, waren we allebei zo slim om te vergeten bij welk metrostation we eruit moesten. Helaas stapten we niet bij het goede station uit, maar vonden we toch waar we moesten zijn. Was het niet dat we de bus naar San Diego net weg zagen rijden. Hoe snel we ook gingen met onze backpacks op onze rug, het was net niet snel genoeg. Gelukkig was de chauffeur van de bus naar Las Vegas zo vriendelijk om ons mee te nemen tot de eerste stop waar we konden overstappen op de goede bus. Gelukkig op tijd aangekomen in San Diego. Hier naar ons hostel gelopen en deze avond verder niet zo heel veel gedaan, we waren namelijk nog steeds een beetje brak. Een geluk in dit hostel, (bijna) iedere avond wordt er avondeten geserveerd voor de mooie prijs van 0 dollar. Er was deze avond een barbecue, niet de meest geslaagde, maar toch het was gratis. Het zou deze week lekker weer zijn in San Diego, maar in het hostel was het wonderbaarlijk koud. Ik heb zo’n beetje de hele nacht ijskoude voeten gehad en ’s ochtends was het ook echt te koud om op te staan. Overdag naar Seaport Village en the Gaslight District geweest. Lekker wat rondgelopen en in de zon was het gelukkig lekker warm. Helaas in het hostel wat minder. Deze avond kregen we iets vaags te eten met (koude) rijst. Niet echt geslaagd en we hebben dan ook de hele avond honger gehad.
De volgende dag naar Bilboa park geweest. Een park waar veel musea zijn en de dierentuin, maar wij hebben vooral gewoon rondgelopen en lekker in de zon gezeten. Voor het eerst hebben we het weer een keer echt warm gehad.
De laatste dag naar La Jolla geweest, een leuke wijk waar we lekker wat rond hebben gelopen. Weer zeehonden en zeeleeuwen gespot die echt ontzettend stonken, niet normaal gewoon.
Een dezer dagen heb ik besloten naar Mexico te gaan, zoals geschreven in mijn vorige blog. Gewoon omdat het kan en het vanaf Fort Lauderdale niet al te duur is om naar Mexico te vliegen. Heb meteen de rest van mijn reis vastgelegd en de nodige trein-/vliegtuigtickets geboekt. Nu nog zoeken naar accommodatie, maar dat doe ik in de komende dagen denk ik maar. Ik ga deze laatste weken beginnen vanaf LA, want vanaf hier is het makkelijker en goedkoper om naar andere plaatsen te gaan. Ook reis ik vanaf 3 februari weer alleen, Michelle gaat eerder dan mij naar huis en zo konden we onze plannen beter regelen zonder dat ik 3 weken in Miami hoef te zijn en zodat Michelle tijd heeft om Miami (en omgeving) te ontdekken. De afgelopen tijd samen was erg leuk, erg anders dan het reizen alleen, maar zeker een periode van mijn reis om nooit te vergeten. Kan nu namelijk een heleboel leuke herinneringen met iemand delen.

Foto’s: https://picasaweb.google.com/berden.esther/SanDiego270113Tot310113?authkey=Gv1sRgCMT06J_y39yjrQE#

  • 10 Februari 2013 - 09:01

    Tonny:

    Ha Esther,
    Alweer zo'n prachtige foto"s, vooral die bloemen!!!
    Dus .. je brengt geen zeehond mee naar huis als souveniertje??
    Geniet nog maar even van de zon....tot gauw!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 66812

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: