Las Vegas 19-01/23-01 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Esther Berden - WaarBenJij.nu Las Vegas 19-01/23-01 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Las Vegas 19-01/23-01

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Januari 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Aangekomen op het vliegveld van Las Vegas ben ik met een shuttle naar het hostel gegaan. Michelle was er al want zij had de laatste goedkope plaats op een eerdere vlucht nog kunnen boeken en ik moest dus met een latere. Aangekomen werd me meteen verteld over een avondje uit inclusief drank en limousine. Dat klonk me goed in de oren en Michelle ook. Eerst nog even langs de supermarkt voor wat te eten en ons hierna meteen klaar gaan maken. In het hostel kregen we eerst nog wodka met appelsap of zoiets en toen was het tijd voor de limo. Een megalimousine was het en samen met zo’n 15 mannen stapten we in. Een dolle boel daar, iedereen schreeuwde door elkaar en voor dat we het wisten waren we bij de club van deze avond, LAX. Hier kregen we nog meer positief nieuws. Alle vrouwen, alleen Michelle en ik dus, kregen gratis drankjes, we moesten wel een fooi van 1 dollar per drankje betalen, geen probleem hoor. We hebben een erg leuke avond gehad en zijn ergens midden in de nacht met de bus terug naar het hostel gegaan. Het hostel ligt namelijk wel aan de strip, maar zo’n 20 minuten lopen naar het eerste (of is dit het laatste) hotel en de club lag helemaal aan de andere kant.
De volgende dag lekker lang uitgeslapen en tegen de avond pas wat gaan doen. We zijn met de bus naar de strip gegaan om hier te genieten van alle lichtjes. Erg mooi en ook wat gratis shows gezien, zoals een met piraten en een mooie fonteinenshow. Er zijn ook weer de nodige foto’s gemaakt deze avond. Natuurlijk ook even gaan gokken. Ik heb deze dag helaas niks gewonnen, maar Michelle heeft haar inzet vervijfvoudigd in een van de vele casino’s.
Omdat we in Las Vegas zijn, wilden we natuurlijk ook naar een leuke show en omdat we er al zoveel reclameborden van waren tegengekomen wilden we naar ‘Thunder from Down Under’. Helaas hadden we dit te laat besloten en was dit uitverkocht, een goed alternatief waren de ‘Chippendales’. We zaten op de tweede rij en keken onze ogen uit. Helaas mochten we geen foto’s maken. Na deze GE-WEL-DIG-E show nog even het casino ingegaan. Ik had erg veel geluk en heb mijn inzet (2 dollar) vertienvoudigd!
Vanuit Las Vegas is het erg makkelijk om naar de Grand Canyon te gaan en dit was onze activiteit voor de volgende dag. Om kwart voor 6 werden we opgehaald bij het Stratoshere, een hotel zo’n 15 minuten lopen van ons hostel. We wilden niet te laat komen, dus zijn iets na 5 uur maar vertrokken. De tour was echt geweldig. Supermooie uitzichten, de Hoover dam en een tourgids die lekker sarcastisch was en zichzelf vrij vaak voor schut zette in de bus met al zijn debiele opmerkingen. Een heerlijke dag dus. We lagen weer te laat in bed en moesten weer te vroeg op, want de volgende dag zouden we om 20 over 8 met de bus naar Los Angeles gaan en we moesten hier voor vertrekken vanaf een van de andere hotels waar we met de (lokale) bus heen moesten. We waren natuurlijk veel te vroeg en de bus was uiteraard te laat. Het volgende avontuur is Los Angeles waar we een hostel hebben in Hollywood, ik ben benieuwd.

Foto’s: https://picasaweb.google.com/berden.esther/LasVegas190113Tot230113?authkey=Gv1sRgCM7zh4qR6MfitwE#

• 30 Januari 2013 - 08:44

Suzanne:

Wat een GE-WEL-DIG-E foto`s weer!!! Echt zo sjiek wat jij allemaal meemaakt!!
    Je mag me trouwens wel een paar gram van die mm`s meenemen haha...niet normaal hoeveel ze daar aan snoep en alles hebben!

Whoehoeee nog ff en we kunnen weer knuffelen, maar tot die tijd geniet nog maar ff lekker daar!!! Echt gaaf dat je naar Mexico gaat trouwens...JALOERS!

Liefs xxx Suus