Visum binnen, ticket geboekt!!! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Visum binnen, ticket geboekt!!! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Visum binnen, ticket geboekt!!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 Mei 2009 | Nederland, Horst

:-D
Ik heb mn visum binnen, en mn ticket geboekt!! Het is nu dus definitief...ik kan niet meer terug :-P
Zaterdag 30 mei vlieg ik van Brussel via London en Singapore naar Perth waar het dan al 31 mei is.
En wederom op zaterdag, maar nu 16 januari (2010) vlieg ik van Sydney via London weer naar Brussel, waar ik 17 januari aankom.

Ik houd jullie op de hoogte!!

xx

  • 14 Mei 2009 - 13:58

    Laura:

    He Esther,

    Toch nog gelukt met je stage zo te zien! Das heel mooi. Echt gaaf, zo een end weg. Heel veel plezier en maak er een mooie tijd van!

    X Laura

  • 14 Mei 2009 - 16:44

    Sarah:

    Veel plezier vanuit Melderslo!

    Wanneer is het goodbye-feestje??

    Groetjes Sarah

  • 15 Mei 2009 - 12:18

    Inge:

    Esther Berden!!!

    Wat flik je me nou! Jij gaat naar Australië? Super leuk! Hierbij wil ik je heeeel veel plezier wensen, maak er een mooie tijd van. Geniet van de mooie stranden, leuke steden, lekkere biertjes (en mannen;)) en hoop natuurlijk ook dat je nog wat leert;) hihi

    Ik hou jouw site in de gaten met al je avonturen!

    X Inge

  • 17 Mei 2009 - 06:44

    Fleur Kamp:

    OOOHHH! Het gaat nu echt gebeuren!!! Ga ik je nog zien in Sydney? Wie weet :P

    Succes met inpakken en al je voorbereidingen, Australie is echt helemaal geweldig, sure you're going to love it!

    x

  • 27 Mei 2009 - 13:48

    Kevin:

    Damn, kom je 17 januari terug. Mis je weer mijn verjaardag :P

  • 30 Mei 2009 - 09:43

    Toine:

    Veel succes daar in down under.

    Greetings Toine

  • 31 Mei 2009 - 11:30

    Jaguhs:

    En goed aangekomen daar in het verre australië?? is de reis ook goed verlopen??

    xx Sanne

  • 31 Mei 2009 - 13:09

    Rian:

    Hoi Esther.

    Goed aangekomen meid? Hoop van wel. Hopelijk ist ni te koud daar. Hier in NL is het nog redelijk lekker. Krijgen vast snel weer een hoop regen ;) Geniet van je tijd daar en ik stuur je snel weer een berichtje!

    Liefs Rian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 67597

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: