Nog eventjes... - Reisverslag uit Horst, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Nog eventjes... - Reisverslag uit Horst, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Nog eventjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Mei 2009 | Nederland, Horst

Hoi iedereen,

Zoals jullie vast al gehoord hebben, mag ik toch op stage naar Perth, Australië....:D
Ik ben dan ook helemaal door het dolle heen!
Nu nog ff een visum regelen en een begin- en einddatum en dan kan het avontuur beginnen!
Oh ja, ik ga stage lopen bij Curtin University!

Ik houd jullie op de hoogte qua vertrekdatum etc....

xx Esther

  • 03 Mei 2009 - 15:39

    Sarah:

    Heel erg veel plezier alvast!!!!

    Groetjs Sarah

  • 03 Mei 2009 - 18:31

    :

    Esther!

    Echt super tof dat je het nog zo goed hebt kunnen regelen! Dit is echt 10 keer beter als bij die andere stage!
    jij dist ze helemaal nu :P

    Heel veel succes en plezier daar!!

    xx M

  • 04 Mei 2009 - 12:01

    Janny:

    Helemal super! Ik hoop dat je net zo veel plezier hebt daar 'Down under' als je hebt gehad in Bonaire...
    Ik hou je site in de gaten...

    Liefs Janny

  • 04 Mei 2009 - 12:58

    Joep:

    Heej Esther!

    Wow, da's echt wel sjiek! Wat ga je precies doen down under? Alvast een goeie reis, en heel erg veel plezier! Ik zal je site in de gaten houden..

    Groetjes,
    Joep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 67598

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: