Nog 2 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Horst, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Horst, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen.....

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Juni 2012 | Nederland, Horst

Oeh super spannend...nog 2 nachtjes slapen en dan is het zo ver. Mijn wereldreis die ik al zo lang aan het voorbereiden ben, gaat dan beginnen.

Vorige week 8 juni ben ik nog door een hele hoop lieve mensjes verrast met een gezellige afscheidsfeest (ook voor Paul die in augustus naar Australië vertrekt). Super leuk was het, maar toch jammer dat niemand zich vooraf voorbijgepraat had ;-) Ik heb een hele leuke avond gehad en had ook echt niks in de gaten of verwacht. Nogmaals bedankt allemaal.
Dit weekend, 16 juni, had ik nog een klein afgescheidsfeestje georganiseerd voor een klein groepje van mn vrienden. Even nog afscheid nemen van iedereen met een lekker biertje erbij. Zondag ben ik nog in dorp voetbal gaan kijken en heb ik afscheid genomen van mijn lieve collega's...toch wel raar dat ik ook hen de komende 8 maanden niet zal zien.

Dit is het dan, mijn laatste (officiële) berichtje uit Nederland. Ik ga proberen om in ieder geval vanuit ieder land een bericht te posten zodat jullie weten wat ik allemaal uitspook onderweg ;-)

Ik zal jullie allemaal wel missen, als ik daar tijd voor heb, maar ga vooral genieten. Hoop dat ik ook af en toe wat van jullie hoor...

Iedereen alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar gewenst ;-) en tot volgend jaar!!

Esther

  • 18 Juni 2012 - 10:38

    Kris Berden:

    Heel vet Esther!! Succes en geniet ervan!

  • 18 Juni 2012 - 10:42

    Michelle Van Eyndhoven:

    Mis je nu al Berber!
    alvast een hele goede reis, ben benieuwd naar je avonturen!
    xxx

  • 18 Juni 2012 - 10:44

    Sarah:

    Heel veel plezier!!! Geniet ervan!!! Ik ben benieuwd naar het kaartje wat je gaat sturen... Tot vanavond!

  • 18 Juni 2012 - 10:49

    Loes:

    Hey Esther,
    Heel veel plezier en geniet er van.
    Vanuit Australië ben ik even goed benieuwd naar je verhalen.

    Groetjes.

  • 18 Juni 2012 - 10:54

    Suzanne:

    Haaa schattie!!
    Whaaa nog 2 nachtjes slapen en dan gaat je avontuur echt beginnen!!! Echt super vet dit je dit gaat doen! Wat zul jij gaan genieten!!Ben stiekem wel een beetje jaloers ;)
    Natuurlijk ga ik je volgen en houden we contact. Skype is al geïnstalleerd!
    Meis, ik ga je ontzettend missen en ik wens je een super gave reis toe! Let goed op jezelf!
    Liefs xxxx Suus!!
    p.s. Vergeet je kussensloop niet :)

  • 18 Juni 2012 - 17:52

    Margriet:

    Wat gaaf Esther!! Heel veel plezier en succes gewenst en ik zal je verhalen zeker lezen.

    Groetjes Margriet

  • 18 Juni 2012 - 21:32

    Paul Hermans:

    Esther het afscheidsfeest was echt gaaf ja! heel veel plezier en succes met de reis, hopelijk zien we elkaar down under! :)

  • 20 Juni 2012 - 07:33

    Tilly Hagens:

    Lieve Esther.
    Als het goed is zit je nu in de auto om naar Amsterdam om daar straks aan je eerste vlucht te beginnen. We wensen je een hele goede reis. We reizen in gedachten met je mee. Heel veel plezier, geniet ervan en hopen veel op deze site te mogen meegenieten van je ervaringen.
    Groetjes familie Hagens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 66801

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: