Fremantle, Perth Zoo en Bubbels - Reisverslag uit Perth, Australië van Esther Berden - WaarBenJij.nu Fremantle, Perth Zoo en Bubbels - Reisverslag uit Perth, Australië van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Fremantle, Perth Zoo en Bubbels

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 Juli 2009 | Australië, Perth

Er zijn weer 2 weekenden voorbij...dus tijd voor een nieuw berichtje vanuit Down Under!
Het weekend van 11 & 12 juli, heb ik mn eerste 'toeristische' uitstapjes gemaakt.
Vrijdag (vooruit dit was 10 juli) ben ik met wat collega's wat gaan drinken in de 'indi-bar' dat is een bar bij het 'indian hotel' (of zoiets)....de muziek was echt super onbekend...en de mensen beetje raar (locals) maar ondanks dat heb ik me goed vermaakt. Niet te laat gemaakt, maarja we waren ook al rond 7 uur begonnen, nadat we eerst heel Perth rond zijn gereden omdat iedereen zich na het werk moest omkleden :P

Zaterdags ben ik naar Fremantle geweest, een sub-urb aan de zee (heb alleen geen zee gezien, alleen vanuit de trein). Ik ben dus met de trein gegaan...en in Fremantle heb ik de markt bezocht en verder vooral rondgelopen en alle souvenirwinkels die er waren bezocht. Heb al heel wat leuke dingen gezien om voor iedereen aan te schaffen ;) Verder ben ik richting Fremantle Prison gelopen om daar eens rond te kijken. Net op het moment dat ik er was duurde het nog superlang voordat er weer een tour begon...en had niet echt zin om te wachten, dus ben na een half uurtje rondkijken in het museum maar weer vertrokken. Heb veel foto's gemaakt in Fremantle, want het was een mooie dag dus geen regen te zien op mn foto's ;) (link komt aan het einde van dit bericht).

Zondag had ik nog steeds zin om wat te doen, dus ben ik maar als een echte Japanner (nog meer foto's dus) naar de dierentuin geweest 'Perth Zoo'. Het stelde niet echt superveel voor...miste beren, tijgers en nog veel meer dieren, maar toch was het wel de moeite waard! Lekker rondgeslenterd en fish & chips gegeten en ook deze dag was het weer weer heerlijk dus dat was wel een echt pluspunt.

Doordeweeks heb ik natuurlijk weer hard gewerkt, maar dit is niet echt interessant om te noemen ;) Het enige wat ik toen heb gedaan wat anders was dan de andere weken, was een gezellig etentje met Iris in Joondalup! Heerlijke vis, garnalen en frietjes gehad en een te lekker stuk CHOCOLADE TAART (I (L) taart)

Op naar het volgende weekend!!!! Zaterdag was ik al voor 9 uur opgestaan (ja kan het zelf ook niet geloven) want ik heb eindelijk mn laptop richting Samsung-winkel gebracht...en krijg em over ongeveer 2 weken terug *snik* mis mn mini wel hoor!! haha!! Omdat deze winkel super dicht bij het Cannington Shopping Center ligt, kon ik het natuurlijk niet laten om dit weer een bezoekje te brengen. Ben maar even geweest en niet echt iets gekocht (alleen oorbellen en een ketting).
's Avonds als vanouds (alsof ik het al jaren doe) weer richting stad gegaan! Gezellig naar 'the Deen' geweest en daarna weer naar de Paramount. Uiteindelijk beland bij de Mac voor een heerlijk Happy Meal :D was om 5 uur thuis.

Zondag had ik met Karlijn en Sarah (Karlijns huisgenootje) afgesproken om naar een Spa te gaan...oftewel zwembad met steam-room en bubbelbad. Heerlijk gezwommen, gestoomd en gebubbeld...dit gaan we echt vaker doen :D en dat voor maar 8,20AUD (iets van €4,50)
's Avonds de finale van MasterChef gekeken, wat echt mn favo tv-programma hier is...is helaas nu dus afgelopen :( Ben nu opzoek naar een nieuwe favoriet!

Gisteren weer hard gewerkt, ben druk bezig met allerlei projecten, dus blijf wel een beetje bezig hier. 's Avonds een culinair hoogstandje voor mezelf klaar gemaakt (rijst met chicken tandoori, champignons en ui) waar ik de hele week van kan eten haha!! Had ietsiepietsie teveel rijst gemaakt haha...En nu is het dus alweer dinsdagmiddag, nog een half uurtje en ik ben alweer klaar met werken! Time flies when you're having fun!! Haha!!

Hoop iedereen weer snel te spreken, al zal dat toch wel ff duren omdat ik geen laptop (dus geen msn) heb!

Hier nog de link voor de foto's: http://picasaweb.google.com/berden.esther

xx Esther

  • 21 Juli 2009 - 08:20

    Sarah:

    veel plezier nog vanavond!

  • 21 Juli 2009 - 14:29

    Pap:

    Ha Essie,

    klinkt weer goed, maar pas op voor scheurbuik want alleen werken en uitgaan en shoppen en feest vieren wordt op den duur ook eenzijdig, maar gelukkig eet je gevarfieeerd

    xxx Pap

  • 02 Augustus 2009 - 10:45

    Toine:

    Australie zal wel van de aardbol gevallen zijn, ik hoor niets meer ??!!!?

  • 02 Augustus 2009 - 19:03

    Judith:

    Ha ik ben weer terug van vakantie en weer up to date! Met al dat shoppen zullen er vast veel leuke souveniertjes mee terug komen ;) Verder begrijp ik het gemis van een laptop helemaal, kan nu ook eindelijk weer internetten na 2 weken survivallen haha!

    Werk ze nog, shop ze nog en met uitgaan zit het helemaal goed volgens mij :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 66798

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: