Adres in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Esther Berden - WaarBenJij.nu Adres in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Adres in Perth

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Juni 2009 | Australië, Perth

Hej allemaal,

ff een kort berichtje vanuit Perth. Per vandaag ben ik de eigenaar van een kamer in een studentenhuis voor de komende 6 maanden. Mijn adres is:

1A Cadden Street
East Victoria Park 6101
Western Australia

Post en zo is natuurlijk altijd welkom ;)

Oh...ik heb ook een australisch mobiel nummer...stuur maar een mailtje of zo als je dit zou willen hebben, want vind het niet zo chill omdat hier te posten...

Dit was het weer voor nu...nu weer terug aant werk :P (bijna weekend :D)

XX

  • 12 Juni 2009 - 03:59

    Fleur :

    Jaaa mail mij je nummer heb je vodafone? kunnen we heel cheapass bellen :P lol

    komen er foto's van je huis?

  • 12 Juni 2009 - 06:05

    Sarah:

    Super dat je nu een eigen kamer hebt. Wil natuurlijk wel foto's zien!!!!

    Groetjes Sarah

  • 12 Juni 2009 - 09:46

    Jaguhs:

    hey esther!!

    cool een eigen kamer nu kan het avontuur echt beginnen haha en natuurlijk wil ik je nummer wel hebben haha

    xx Sanne

  • 14 Juni 2009 - 16:30

    Gradje:

    Eeej Esther.

    Vet dat je een kamer hebt, maar zonder foto's geloven we het natuurlijk niet. :P

    Werk ze nog :P

    x Gradje

  • 14 Juni 2009 - 20:55

    Judith:

    Nice nice! Hoe groot is ie ongeveer?

    en zal ik dan ook nog even zeggen: foto's!! Je hebt niet voor niks een fototoestel gekregen :P

    xx

  • 15 Juni 2009 - 20:22

    Fam Berden:

    Hallo!

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat.
    Je hebt dus een eigen kamer, lijkt ons wel fijn!
    Succes met je drukke werkweek en geniet van alles wat er op je afkomt! Wij zullen je volgen....
    Groetjes, John, Jan, Annette, Martijn en Monica

  • 16 Juni 2009 - 10:26

    Kim:

    Good luck :D volgende keer neem je me maar mee! xx

  • 17 Juni 2009 - 11:16

    Sarah:

    Hoi,

    Ik heb de foto's van je kamer gezien, ziet er leuk uit.

    Groetjes Sarah

  • 17 Juni 2009 - 13:32

    Michelle:

    essie pass my jou nummer :D en je adres :D

    xxx

  • 17 Juni 2009 - 20:49

    Judith Van Santvoort:

    Hee Esther,

    Hoe gaat ie daar? Hoe is het in je kamer? Is het net zoiets als wat je hier had? Ik ben ook eindelijk begonnen met mijn stage, nog maar 25 weken! Nou geniet ervan en mail je nummer maar eens :D
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 66782

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: