Mn eerste werkdag!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Mn eerste werkdag!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Mn eerste werkdag!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Gister was dan mn eerste werkdag...Heb van half 3 tot ongeveer half 10 gewerkt. De bedoeling was tot 11 uur, ma omdat et zo rustig was gingen we maar eerder dicht. Der waren de hele avond ma iets van 10/15 mensen wat komen eten haha....Kon dus alles op mijn gemak doen en dat was wel fijn. En ik kon wennen aan de miljoenen muggen die je de hele tijd lek steken, al steken ze vooral in mn benen.

Voor Sarah en Sander.....ik werk in de Banana Tree :P dus daar blijf ik wonen ;) haha lol.

Ben vandaag wezen snorkelen. Et was echt wel mooi en de zee ook lekker warm. Kon der natuurlijk geen foto's van maken haha, ma ben inmiddels al weer wat bruiner geworden geloof ik. Iig niet rood dat scheelt.
Toen we trug kwamen, bleek dat mijn tas + die van een paar andere uit de auto was gejat :( Heb nu dus nix meer..geen geld en zow. Ook mn nieuwe mp3 is gejat :( dus wil graag en nieuwe :P Gelukkig heb ik mn paspoort, rijbewijs en ticket nog dus kan nog trug naar huis komen in juni.

Gaan dalijk wss BBQ'en op het strand heb der zin in (en hoop dat et ook lekker is :P). Zal der aan denken om mn fototoestel mee te nemen, zodat ik binnenkort wat foto's kan publiceren :P

Ondanks dat ik vanalles kwijt ben, et komt wel goed en ben hier tuurlijk nog met plezier :D.

xxxies Esther

Hier de link waar wat van mn foto's staan:
http://s144.photobucket.com/albums/r191/estherberden/

  • 10 Januari 2007 - 00:00

    Piet:

    Behoorlijk shidt met dt natuurlijk, maar gelukkig toch een mooie dag gehad. De rest is te vervangen. Ben echt wel jaloers op je. BBQ-en bij een heerlijk temperatuurtje. Voor dadelijk smakelijk eten en voor mij welterusten (geeuw geeuw)

  • 10 Januari 2007 - 15:07

    Sanne:

    Fijn dat je eerste werkdag zo goed bevallen is! klinkt echt wel relax om zo te beginnen met maar un paar gasten!
    Heb je geen onderwatercamera gekocht om de vissen te fotograferen ;) had eigenlijk dan in het overlevingspaket gemoeten ;)
    Wel balen dat je tas gejat is! Das echt minder. Is der geen manier om hem teru te krijgen dan!? Maja psies hoe je pap het zegt die dingen zijn te vervangen ;)
    Ben wel benieuwd naar de foto's dus schiet er maar us un paar!!

    Ik ga weer verder met het voorbereiden van mijn examen en tentames ben nog lang ni klaar ;) :P

    groetjes -xxx- Sanne

  • 10 Januari 2007 - 17:25

    Paul:

    Hey Esther, leuke naam voor een restaurant lol. Beetje rustig aan beginnen is wel fijn dan ja. Moet je gewoon wennen aan die muggen of blijven die je de rest van de tijd pesten? Klote dat je tas gejat is idd ma komt goed wah!

    Have fun daar!

  • 10 Januari 2007 - 22:02

    Judith:

    Mooie foto's! Ik ben wel jaloers op het snorkelen hoor! wil ik ook!! :D Succes met de dagen dat het drukker op werk is en veel plezier met al dat relaxen en zonnebaden ;)

  • 11 Januari 2007 - 02:55

    Gradje:

    Ideaal dat je rustig aan kon beginnen, en niet meteen vol moet stressen omdat je niks weet.

    Wel érg vervelend dat ze je tas met geld en mp3-speler hebben gejat :(

    En wat betreft die muggen: eigen schuld! Had je maar niet zo'n goed weer uit moeten zoeken... ;)

    De foto's zien er trouwens wel erg 'vakantie' uit :D Dat heb je je goed bekeken daar :D

  • 11 Januari 2007 - 16:56

    Esther:

    heejz heb gister een telefoontje van de politie gehad...dus wij weer naart politiebureau en ze hadden mn tas met eigenlijk alles derin behalve mn zonnebril, mn mp3 en mn geld (al zitten mn 5 losse euro's er nog wel in). ben wel kei blij dat ik mn tas en mn bankpasje en zo weer trug heb :D:D
    xxxies mij

  • 11 Januari 2007 - 17:10

    Loek:

    hoi, ik lees dat je al helemaal geintegreerd bent in de samenleving van bonaire (luieren, snorkelen, alles laten jatten en weer terugvinden). We hebben je helaas vergeten te bellen voor een groet, maar ik denk wel dat het je gaat lukken met zoveel zon en zonaanbidders. Vanuit de Berdens uit Well wens ik je in iedergeval alles wat goed is toe en ga je ook duiken? We zullen zo af en toe je site bezoeken en je "ervaringen" volgen.
    Groetjes Loek en de rest.

  • 11 Januari 2007 - 20:47

    Piet En Erna:

    Hoi Esther,
    Heb je ze nu al zo veel schrik aangejaagd dat ze alle gejatte dingen naar de politie brengen!!
    Zo te lezen gaat het äanpassen"je goed af ook buiten het werken.
    Groetjes

  • 12 Januari 2007 - 12:45

    Theo And Carol:

    Hello from down under, Australia
    Getting quite warm here in W.A. Have fun where ever you are and what ever you are doing.
    Carol and Theo

  • 16 Januari 2007 - 09:46

    Stefan:

    heej esther

    dan heb je nog geluk gehad dat je je pasjes en tas terug hebt alleen jammer dat het geld en mp3 speler weg is. veel plezier daar met stage

    groetjes stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Plaza Resort Bonaire

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2007

Bijna....bijna....bijna....

03 Juni 2007

Curacao

25 Mei 2007

Hilma Hooker & 18th Palm

22 Mei 2007

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

27 April 2007

Bijna klaar!!!!
Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 66668

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: