Al een paar daagjes hier!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Al een paar daagjes hier!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Al een paar daagjes hier!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Heej allemaal,
Ben hier nu een paar daagjes en begin al te aclimatiseren. Et is hier lekker warm en zo maar door de wind valt dat allemaal reuze mee. Ben al schijtbruin (ahum....) maja iig nog nie verbrand dus dat valt mee.
Woon op dit moment in mn eigen VILLA, dat wil zeggen dat ik een 3-persoonsbed heb (echt kei groot haha) en zelfs een keuken met vaatwasmachine derin :S. Mijn mede stagiaires zijn ook allemaal kei aardig en zow en zijn gister al uit geweest, bloedheet was et daar maja dat went wel zeggen ze allemaal.
Moet wss morgen beginnen met arbeiten en heb der wel zin in ja!
Ga denk ik dalijk weer opt strand/ aant zwembad liggen om een beetje bij te kleuren. Ik steek nu echt af tegenover de rest haha lol.

Maarja heb eigk nog niet veel te melden...zet der binnenkort wel foto's op en zow ma moet ff kijken waar ik die op zet.

xxxies Esther

  • 07 Januari 2007 - 17:03

    Bianca:

    hey meiss

    kei leuk dat de rest aardig is enzo en ja 3-persoonsbed wil ik ook wel haha

    en maak maar us wa foto's wil wel us weten wat ik me erbij voor moet stellen haha

    heel veel plezier verder met de stage

    kusj Bianca

  • 07 Januari 2007 - 18:05

    Piet:

    dat hep ik ook al altijd gewilt, een 3 persoons bed en dat dan delen met ......
    Blij van je te horen en zeker dat alles goed gaat. Blij dat je een goede vlucht gehad hebt. Hier is inmiddels wel het e.e.a. verandert. Jij bent weg en we hebben met hulp van Sander (welliswaar onder mijn bezielde leiding) de schappen in de serre opgehangen.
    Zijn erg benieuwd naar de eerste foto's
    Liefs Pap en Mam

  • 07 Januari 2007 - 18:17

    Sander En Sarah:

    Het uitvoeren en coordineren van het ophangen van schappen in de serre vereist een bepaalde mate van zelfstandigheid en kennis. Dat dit uiteindelijk tot stand is gekomen is geheel te danken aan de een toevallige passant uit Venray. (Betekende dat Piet alleen de stofzuiger bediende).

    Veel plezier en geniet van 't mooie weer daaro! (zeker omdat Piet's humeur er niet beter op wordt als hij de weg kwijtraakt bij een poging de schappen te monteren).

    Liefs, Sander en Sarah

  • 07 Januari 2007 - 19:15

    Judith:

    Heeejz..klinkt goed :D ik moet hier onder de zonnebank om bij te kleuren :P helaas geen zon hier..
    Veel succes op je eerste werkdag!

  • 08 Januari 2007 - 12:24

    Gradje:

    jajaja, jij hebt lekker weer en wij niet... Wrijf het er maar weer in.

    Oow, je hebt óók nog een eigen Villa, en wij niet... Leuk hoor... :'(

    Nee, ben blij dat je in één stuk bent aangekomen op Bonaire, en dat alles meezit :)

    Nu nog maar wachten op de foto's ja, zodat we helemaal jaloers worden.

  • 08 Januari 2007 - 13:20

    Sanne:

    Hey Essie,

    Super dat je het daar al naar je zin hebt, Jammer dat ik net niet meer in je koffer paste ;). Ben met de zonnebank jou proberen bij te houden met je bruine kleur haha ;) maar dat zal me denk ik niet gaan lukken. Hier buiten is het niet zo'n mooi weer moet het dus alleen hebben van die 10 min electrische zon!! Maar un 3 pers. bed das wel luxe zeg! Jij maar klagen over mijn 2 pers. bed dat jij graag gewild had!

    En lijken de foto's en plaatjes van internet en boeken ook een beetje op de werkelijkheid! Ben wel benieuwd naar jou eigen orginele foto's van daar. Lekker warm warm helder blauw water. En parel witte stranden.

    trouwens zou jou laten weten wanneer ik mijn auto heb gekocht ;) Ben vrijdag nog geweest kijken en heb un opel corsa uit 1996 gevonden un mintgroene met 5 deuren echt wel vet. Van de week bellen ze dat ik hem kan komen halen. Ze moesten hem nog eerst helemaal opboennen enzo :P Ben wel benieuwd.

    Maar spreek jou binnenkort wel via skipe ofzo ;)

    Heel heel veel plezier daar geniet ervan

    groetjes XXX-jes Sanne

  • 08 Januari 2007 - 14:59

    Stefan:

    heej esther een goeie reis gehad zo te lezen en het stappen gelijk uitgeprobeerd daar heel veel succes met stage en veel plezier met uitgaan en met je 3 persoons bed groetjes stefan

  • 09 Januari 2007 - 11:48

    Sarah:

    Hoe was je eerste werkdag??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Plaza Resort Bonaire

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2007

Bijna....bijna....bijna....

03 Juni 2007

Curacao

25 Mei 2007

Hilma Hooker & 18th Palm

22 Mei 2007

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

27 April 2007

Bijna klaar!!!!
Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 66832

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: