Moved!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Moved!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Moved!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Heej dushi's...
Na zo'n 2 weekjes relaxt in een villa gewoond te hebben, ben ik gisteravond in mn nieuwe kamerTJE gaan wonen. Deze kamer is ongeveer 2 bij 3, dus das nog al een verandering met mn vorige bed van 2 bij 3 :P Ach ja, zo erg vind ik het niet dat ik ben moeten verhuizen, want nu wonen we gezellig met een aantal stagiaires bijeen. Opt moment met 3 ma der kunnen der 6 in, dus krijg de komende weken nog wat huisgenoten.
Ben inmiddels ook al een beetje verbrand en verkleurd, en ben dus gelukkig nie meer zo'n superbleekscheet :P
Der is sinds woensdag een nieuwe stagiair gekomen, en dat is wel gezellig zekerz omdat er inmiddels al weer zo'n 6 naar huis zijn gegaan.
We gaan ook iedere vrijdag en zaterdag naar de Havana, een gezellige kroeg, waar zo'n beetje alle nederlanders van Bonaire heen gaan...errug leuk dus!!!
Heb nu lekker 3 daagjes vrij (zondag, maandag en dinsdag) dus ga de komende dagen lekker lui opt strand/aant zwembad liggen met een lekkere cocktail derbij :D
Heb pas nog een paar foto's op mn site gezet (zie link vorige bericht), ma heb der nog nie veel gemaakt omdat mn batterijen leeg zijn :P

Hier is alles dus relaxt en zo houd ik et hier wel 5 maandjes vol!!

See ya all in June!!!!

xxxies Esther

• 20 Januari 2007 - 22:32

Pap:

batterijen bijna leeg en je hebt nogwel MIJN oplader mee !!!!!!!!! de best there is, pardon was

• 21 Januari 2007 - 10:49

Sander:

Niet alleen met nederlanders om gaan he. We willen naturlijk wel dat je Bonenairiaan thuis komt in juni! Maar goed, daar heb je nog fkes voor.
    Have fun!
    Groetjes, Sander

• 25 Januari 2007 - 19:06

Rianne:

who...........zeker sjiek daar man!!! ben wel jaloers, kei sjiek die zonsondergang tussen die palmbomen enzo!
    wij hier, met -6 graden enzo! :(

veel plezier nog!