Time Flies When You're Having Fun - Reisverslag uit Perth, Australië van Esther Berden - WaarBenJij.nu Time Flies When You're Having Fun - Reisverslag uit Perth, Australië van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Time Flies When You're Having Fun

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

02 November 2009 | Australië, Perth

En toen was het alweer november...ze zeggen altijd 'time flies when you're having fun' en het klopt!! nog maar 4 weekjes (en 2 dagen) stage en dan 6,5 weken reizen en dan ben ik alweer thuis...

Mijn opdracht schiet al aardig op en ook mijn verslag is grotendeels af, dus de deadlines en zo haal ik wel :D...dus ben wat dat betreft wel trots op mezelf ;) haha!

Maar waar jullie natuurlijk allemaal op wachten is wat ik allemaal uitgespookt heb de afgelopen 3 weken...
De dag na mn vorige blog (15 oktober) ben ik met mijn manager naar Muresk, een campus ong. 100 km hier vandaan, gegaan. We moesten wat bekijken daar wat niet bepaald boeiend was :P maar het was een leuk tripje en het is altijd fijn om te ontsnappen uit het kantoor ;)
Vrijdags was het de laatste dag van Joyce (collega) en dit hebben we gevierd met morning tea (lees: taart en gebakjes) en na het werk gingen we met een hele groep naar Raffles, een redelijk sjieke bar met groot terras aan de rivier...heerlijk gewoon want het was lekker warm :D
Zaterdag ben ik met Reema en Harshit gaan shoppen, maar het was zooo warm dat we uiteindelijk op het strand belandde..helaas geen bikini bij...maar om toch wat af te koelen gewoon met de voetjes het water in gegaan....later zag ik op het nieuws dat het zo'n 37 graden was die dag...heerljk gewoon. En omdat Theo vrijdags jarig was geweest ben ik zondag naar Theo en Carol geweest voor een lunch voor zijn verjaardag..heerlijke 'chilli mussels' en bbq gegeten.

De week daarna niet veel aparts gedaan...tot het weekend. Vrijdag was Robert jarig en ter ere van dat en omdat ze nog geen housewarming hadden gehouden, hadden we zaterdags een feestje bij Robert en Fiona...ook dit was weer erg gezellig! Omdat het zondags weer lekker weer was (lees: 31 graden of zo) ben ik met Harshit en een boel van zijn vrienden naar het strand gegaan...deze keer goed voorbereid dus had mn bikini aan en heb een duikje in de oceaan gewaagd...brrrrrrr echt uberkoud maarja toch wel lekker ... na een paar minuten voelde je de kou niet meer zo erg haha...in het water hebben we een beetje op een neer in de golven gesprongen...heb me uitermate goed vermaakt :D daarna zijn we nog fish & chips gaan eten en dit werd natuurlijk vergezeld met een lekker koud biertje..die hadden we dan ook wel verdiend!

En nu ben ik alweer bij afgelopen week...Ook deze week weer een verjaardag...namelijk die van Carol deze was afgelopen dinsdag...verder niet veel meegemaakt door de weeks, behalve donderdag toen ik naar het werk moest lopen vanwege een lekke band :( Gelukkig werken hier allemaal van die handige mannen, dus heb ze gevraagd om mn band te plakken, wat ze natuurlijk voor me gedaan hebben...ideaal dus!!
Om al de verjaardagen en het 30-jarig huwelijk van Theo en Carol te vieren zijn we afgelopen weekend naar Dunsborough gegaan...dit ligt ongeveer 250 km naar het zuiden...dus een aardig tripje, maar zeker de moeite waard. Vanwege dit weekend had ik vrijdag een vrij dagje...mn eerste sinds mijn stage hier. Het weekend was super gezellig...veel gegeten, gedronken en gelachen! Helaas heb ik geen foto's gemaakt...maar Theo wel een paar..dus zal binnenkort eens vragen of ie ze naar mij wil sturen.

De foto's waar ik het in mn vorige blog over had en foto's van de '37-graden'dag staan allemaal al online en zijn te vinden via de welbekende link: http://picasaweb.google.com.au/berden.esther

Tot over 76 dagen!!!!

xx Esther

  • 02 November 2009 - 03:29

    Fleur:

    Dat klinkt allemaal wel lekker zeg :) Nog eventjes en dan gaan we REIZEN!!!

    Wordt ook wel weer gezellig in Nederland :P kan ik eindelijk al je verhalen gewoon horen :)

    x

  • 02 November 2009 - 20:41

    Pap:

    Ha Esther,

    dat je nog tijd hebt om te werken, vind ik erg knap met al dat gefeest. Gelukkig dat je opdracht voor de stage goed vlot en bijna af is, kan je eindelijk beginnen waar het allemaal om begonnen is: BACKPACKEN en iets zien van Aussie-land. Alvast veel plezier

    xxx Pap

  • 09 November 2009 - 17:49

    Toine:

    Wordt er nog gewerkt daar down-under ?

    Michael gaat wellicht nog een 1/2 op Curacao werken (stage) lopen.

    Veel plezier

    Toine

  • 12 November 2009 - 10:40

    :

    heey Esther!

    Klinkt allemaal zo goed daar!! Jammer dat t alweer bijna voorbij is he de stage..

    Hoe doe jij dat met al je spullen? Ik heb echt zoooooo veel om mee naar huis te nemen. :P

    Maar ik wens je heel veel plezier alvast op je reis door Ausstralie! En tot over een paar weeekjes ;)

    nu even fotos kijken..

    xx marlou

  • 23 November 2009 - 09:48

    Jan:

    Hej Esther,
    zo te zien vermaak je je nog wel daar in het westen van dit uber grote continent! Nou ik zit nog in Melbourne en ga de 25ste nov beginnen met mijn camperreis langs de Great Ocean Road naar Adelaide, jieha (H). Nog veel plezier daar en tot eind december!
    X Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 66822

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: