Cruiseschip en scootertochtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Cruiseschip en scootertochtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Cruiseschip en scootertochtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Heej allemaal!!!

Zoals ik misschien wel al een keer gezegd heb (of nog niet, weet het niet meer) komt hier iedere week een cruiseschip langs. Om de week komt er een grote "Crown Princess" waar zo'n 3000 gasten op kunnen (en dan zit er dus ook nog personeel op dat ding). Heel veel van die gasten komen dan bij ons op het strand liggen en eten en zow. Tuurlijk kon ik het niet laten om een paar sjieke plaatjes ervan te schieten een weekje of zo trug, om jullie te laten zien hoe groot ze zijn. Deze zijn zoals verwacht op mijn site te vinden. Ook ben ik pas nog op Sorobon geweest, het mooiste strand op Bonaire. Je kunt daar zo ongeveer een half uur door het water lopen, en dan nog sta je maar tot aan je middel in het water, echt relaxt!! Het water daar is dan ook lekker warm!!

Heb afgelopen vrijdag samen met Bjorn een paar scooters gehuurd. Van ongeveer 10 uur 's morgens tot 3 uur 's middags zijn we rond het eiland getourd, echt wel vet. Hebben vanalles gezien, van het zoutmeer tot slavenhutjes en van flamingo's tot wilde ezels. Het was dus gewoon leuk!!!! Rechte wegen waarop je kon scheuren en bochtige wegen waarbij je moest oppassen dat je niet van je scooter afdonderde. Soms steil omhoog, dan weer steil omlaag (der was zelf een 'berg' waarbij je met 19% omhoog ging....best eng ja!!

Ben die dag natuurlijk weer verbrand, ma dit trekt gelukkig snel bij en is nu lekker bruin :P!!

Natuurlijk het ik tijdens het scooteren weer te veel foto's gemaakt, die ook te vinden zijn op mn site (link staat onderaan)

Verder eigenlijk afgelopen tijd niets aparts meer gedaan, vooral geluierd en gezonnebaad en zow!!

Moet nu de komende twee weken bij het ontbijt werken wat betekend zo rond zes uur/ half zeven opstaan om dan om zeven uur te beginnen en hard te moeten werken tot drie uur 's middags!! Vandaag moest dat helaas voor de eerste keer, en is gelukkig redelijk bevallen (het opstaan dan, het werk was nogal saai)!!

Nouja, ik ga weer afsluiten, dalijk nog ff naar happy hour denk ik en probeer snel weer iets mee te maken, zodat ik weer wat leuks kan posten!!!!

xxxies Esther

http://s144.photobucket.com/albums/r191/estherberden/

  • 26 Februari 2007 - 21:08

    Judith:

    Gave foto's! Ziet er sjiek uit hoor :D ik heb hier vooral foto's van sneeuw en ijs haha!

  • 27 Februari 2007 - 14:28

    Diny Slaats:

    Fantastische foto's van je scootertochtje. Als je de horeca moe bent, word je maar fotograaf. Je bent een natuurtalent. Ik ben wel jaloers dat jij daar zit en ik hier. Raad eens wat het hier doet? Het regent weer. Bah!
    groetjes, Diny

  • 28 Februari 2007 - 11:56

    Sarah:

    leuke foto's..

  • 28 Februari 2007 - 13:18

    Janny:

    Heee, volgens mij zet je die foto's er alleen maar op om ons jaloers te maken. Maar goed dan dat ik volgend jaar waarschijnlijk naar Curacao op vakantie ga. Geniet er vooral van, want de tijd vliegt echt voorbij...
    grz Janny

  • 03 Maart 2007 - 14:14

    Piet En Erna :

    Hoi Esther,
    We hebben de foto's bekeken en we zien wel dat alles daar goed gaat met het weer het werk en de vriendje(s)??
    Geniet er maar van en overwerk je niet. Heel veel gretjes,
    Piet en Erna

  • 08 Maart 2007 - 21:54

    Judith:

    Heeejz
    ik heb vandaag je kaart ontvangen :D supervet!
    wanneer heb je em verstuurd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Plaza Resort Bonaire

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2007

Bijna....bijna....bijna....

03 Juni 2007

Curacao

25 Mei 2007

Hilma Hooker & 18th Palm

22 Mei 2007

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

27 April 2007

Bijna klaar!!!!
Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 66835

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: