Miami 15-02/22-02 - Reisverslag uit South Beach, Verenigde Staten van Esther Berden - WaarBenJij.nu Miami 15-02/22-02 - Reisverslag uit South Beach, Verenigde Staten van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Miami 15-02/22-02

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 Februari 2013 | Verenigde Staten, South Beach

Mijn laatste stop van mijn reis is Miami, na bijna 8 maanden rondgereisd te hebben blijf ik hier nog een week. Mijn vlucht had ruim een uur vertraging en het duurde ook nog ruim een uur voordat ik weer door de douane was en ik mijn tas had. Ik werd op het vliegveld opgehaald door een van de vele mensen die ik tijdens mijn reis heb ontmoet, echt relaxt, geen gezoek naar een shuttle en het scheelde me ook weer zo'n 25 dollar. Rond 10 uur kwam ik aan in het hostel en op het moment dat ik binnenkwam begon net een Michael Jackson imitator. Het was dus erg druk en chaotisch in de lobby van het hostel en na ingecheckt te hebben, heb ik hier even naar gekeken en ben ik snel mijn bed ingedoken.
De volgende dag ben ik wat door Miami, of eigenlijk South Beach, rond gaan lopen en heb ik overdag verder niet zoveel gedaan. 's Avonds samen met wat mensen, waaronder een Duits meisje uit mijn kamer, gezellig in de lobby gezeten en een grappig drinkspelletje gedaan. Meteen wat mensen leren kennen. De volgende dag zijn we met een paar van mijn nieuwe vrienden naar 'World Famous' Nikki Beach gegaan. Helaas was het deze dag erg koud en was de buitenruimte van deze club gesloten. Denk dat het anders erg vet geweest zou zijn, nu was het wel oké, maar niet erg speciaal. Gelukkig kende een van de jongens uit het hostel iemand bij deze club en konden we wel gratis naar binnen. Een leuke avond gehad en rond half 3 (best vroeg voor hier geloof ik) lagen we in bed.
Maandag was het lekker weer en zijn we met een groepje naar het strand geweest en 's avonds wat rondgehangen in het hostel, waar een van de vele gekken (op een goede manier gelukkig) heeft ons geëntertaind door ruim 2 uur te proberen iemand te versieren, maar het lukte niet echt. We hebben dit met 5 personen 2 uur lang aangekeken en ons helemaal krom gelachen. Dinsdag maar weer naar het strand, want het was lekker warm. 's Avonds naar de Clevelander geweest, een bar/club buiten bij een hotel. Erg leuke avond gehad en dit keer waren we pas laat terug in het hostel.
Woensdag wederom naar het strand geweest, waar iedereen de hele dag lam lag te zijn. 's Avonds maar weer uitgegaan, dit keer naar Mansion, een erg dure club, maar ook deze keer hadden we onze connecties en konden we gratis naar binnen. Binnen waren er veel danseressen met iets te weinig aan en rond 3 uur hadden we het wel gezien en gingen we terug, want iedereen was echt gaar.
Donderdag niet al te veel gedaan, schoenen gekocht voor Sarah en Judith en verder vast begonnen met het inpakken van mijn tas.
Deze hele week ben ik opgetrokken met het Duitse meisje uit mijn kamer, erg gezellig en heel toevallig heeft zij dezelfde vlucht als ik naar huis, maar dan 1 dag eerder. Ik heb tijdens deze reis veel goede vrienden gemaakt en hoop dat ik ze in de toekomst nog vaker zal zien. Misschien is een Europa trip wel een goed idee als volgende reis, adresjes om te overnachten heb ik dan voldoende.
Omdat Miami erg leuk was, maar er niet erg spectaculair uitzag, heb genoeg mooiere stranden en zo gezien, heb ik in deze week geen foto's gemaakt. Voor mijn album zal ik er wel een paar googlen ;) of misschien maak ik er morgen nog een paar voordat ik met de bus naar het vliegveld zal gaan. Ik vlieg dan om 4 uur 's middags lokale tijd (10 uur 's avonds Nederlandse tijd) naar Dusseldorf, waar ik zaterdag om 7 uur 's ochtends (Nederlandse tijd) zal landen. Lekker vroeg dus.

Tot zaterdag allemaal!!

  • 22 Februari 2013 - 08:31

    Tonny:

    Goeie reis en tot zaterdag!!!

    Groetjes,Tonny

  • 22 Februari 2013 - 09:20

    Judith:

    Yay schoenen!

  • 22 Februari 2013 - 12:54

    Diny :

    Een goede terugreis gewenst en we verheugen ons op het weerzien!

    groetjes en tot zondag, Diny en Frans

  • 22 Februari 2013 - 15:22

    Toos En Hans Hermkens.:

    Veel plezier nog de laatste dag en een goede terug reis,
    en tot weer een keer.
    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 4407
Totaal aantal bezoekers 66640

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: