Bijna....bijna....bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Bijna....bijna....bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Bijna....bijna....bijna....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Jaja het zit er weer op...nog iets minder dan 2 daagjes en ik ben weer thuis!! Heb der echt wel zin in...ben der hier ook wel een beetje klaar mee....Heb et meeste vant eiland wel gezien, en 5 maanden is echt wel lang genoeg!!!

Heb inmiddels al mn souvenirs bijeen dus dat komt helemaal goed...Nu alleen nog morgen lekker naart strand...beetje bijkleuren ;) zodat ik lekker afsteek als ik thuis kom, dan mn koffer inpakken...en dan is het zover!!!

Ole....Ole...Ole..Dit avontuur zit der weer zo'n beetje op en heb et goed overleeft....zo'n stage is zekerz aan te raden...goede levenservaring en je krijgt er ook nog eens veel vrienden bij...Echt vetjes!!!

En ja hoor...der zit al weer een nieuw avontuur aan te komen...Aangezien ik klaar ben met mn HOM-opleiding, is het tijd voor iets nieuws. Daarom moet ik komende vrijdag (8 juni) naar mn waarschijnlijk nieuwe school in Breda..Facility Management...Heb der echt wel zin in en ben der klaar voor!!!!

Maar nu nog ff de laatste 2 daagjes genieten van mn vakantie op Bonaire en dan zie ik iedereen weer!!! Heb der echt kei veel zin in, en hoop iedereen snel weer te zien en te spreken...maar dan in real ipv via msn!!!

Nou mensjes...tot dinsdagochtend 5.00 uur 'S MORGENS

Slaap lekker alvast hehe!!

xxxies mij

• 03 Juni 2007 - 06:35

Pap:

See ya

• 03 Juni 2007 - 17:05

Judith:

ik zie je wel over 22!! dagen.. snel gaat dat he..