Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Curacao

Door: Webmaster

03 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Ja, eindelijk ben ik er geweest!! Na een vlucht van zo'n 23 min heen met een te klein vliegtuigje (10 pers. incl. piloot) kwam ik aan op Curacao...Ik wist niet wat ik zag...wat een drukte tegenover Bonaire...ze hebben der zelfs stoplichten...Denk niet dat ze in Bonaire weten wat dat zijn ;)!!! Toen maar met een taxi naart hotel gegaan...Sliepen bij Plaza, en kregen uiteraard personeelskorting...echt wel relaxt...hebben uiteindelijk p.p. zo'n 25 euro per nacht moeten betalen...nix van te zeggen toch als je in hotel met zwembad int centrum van Willemstad logeert!! Natuurlijk de eerste avond ff naar de McDrek gegaan...deze heb ik al 5 maanden moeten missen dus ging er goed in...Verder ff rond gekeken in de winkels en ff naar Kontiki Beach gegaan...lekker liggen zonnen en ff gezwommen. 'S avonds niet echt veel gedaan.

De volgende dag naar het SeaAquarium geweest...was opzich wel mooi, maar kleiner dan verwacht. Heb wel weer mooie foto's gemaakt...Na deze trip ff naar Mambo Beach geweest, want wat is nou Curacao zonder Mambo!!!!!

Volgende dag...tja...wat moesten we doen...zijn toen met een tour meegeweest naar de grotten van Hato...niet echt aan te raden maar toch wel behoorlijk wat foto's gemaakt...bij deze tour hoorde ook een bezoekje aan de Struisvogel Farm en jakkie, wat zijn die beesten lelijk. De gids was echt vet en kon alles kei leuk brengen...foto's...foto's...foto's...heb opt eind ook een babystruisje vast gehouden...die was echt wel sjattig!!!!

Verder niet meer veel gedaan op Curacao...gingen wel uit..maar omdat we niemand kenden daar was et niet echt leuk en gingen we weer...
Heb tuurlijk geshopt till I dropt...maar niet echt wat gekocht...wel een paar souvenirs gescoord...maar die zien jullie dinsdag wel!!!

Terugweg vlogen we met een andere vliegmaatschappij en hier pasten wel zo'n 40 man int vliegtuig...De vlucht duurde wel zo'n 15 minuten...dus voordat we in de lucht zaten, gingen we alweer omlaag...best lachen ja!!!
Meteen na de landing door naar Happy Hour en dat was een goed afsluiting van mijn vakantietje op Curacao!!!

xxxies Esther

• 03 Juni 2007 - 10:20

Janny:

klinkt echt super!
    Ik denk dat ik hayley maar eens ga bellen dat ik zo snel mogelijk naar Coracao kom. Verderniet meer gedoken op curacao?
    Ik zie je komende week wel een keer...
    Geniet nog van je laatste dagen, ze zullen voorbij vliegen...