Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Jaja, ik heb vakantie!!! Echt chil nu, ben nu dus helemaal klaar met mn stage, alleen mn beoordeling nog, maar dat komt goed!! Ben nu dus lekker vakantie aant vieren. Heb precies 2 weken vakantie en dan kom ik alweer naar huis en is mn grote avontuur weer afgelopen. Lijkt me erg raar en ook wel onwerkelijk. Vind het trouwens ook raar als ik denk dat ik hier dus ook al weer zo'n vier-en-een-halve maand ben, maar het is echt zo!!

Ben trouwens vorige week voor het eerst gaan wakeboarden, kon der geen drol van, ma heb toch echt een kei leuke en gezellige dag gehad. Dag daarna maar weer eens naar Klein Bonaire om daar met nog 5 anderen lekker een dagje te luieren.
Ook ben ik naar Donkey Sanctuary geweest. Dit is een opvangtehuis voor ezels en der lopen der zo'n 300 rond. Echt vet, ben je rustig met je pick-up aan het rondrijden, steekt ineens een ezel (of drie) zn hoofd door het raampje om geaaid (of eigenlijk gevoerd) te worden, lol natuurlijk. Ook nog wat baby-ezels gezien, die zijn echt vet schattig hoor. Heb natuurlijk behoorlijk wat foto's gemaakt (een stuk of 30) maar die ga ik niet meer uploaden, zodat ik als ik thuis ben ngo een hele hoop foto's heb die niemand gezien heeft. Haha!!

Heb ook inmiddels wel zin om naar huis te gaan, al heb ik het hier echt super en vermaak ik me best. Mn eigen bedje en omgeving mis ik nu na 5 maanden redelijk en lijkt me ook wel weer relaxt om iedereen thuis weereens te zien en gezellig bij te kletsen en een terrasje te pikken!!!!

Maarja ik ga der weer mee stoppen en hoop iedereen weer snel te spreken/zien!!!!


Heel veel xxxies Esther

  • 22 Mei 2007 - 07:26

    Sanne:

    Hey essie!!

    Het aftellen is dus nu echt begonnen!!
    Dadelijk als je thuis bent ben je weer zo gewend :P ;) of je mist natuurlijk dat prachtige weer van daar. Want hier is het nog niet zoveel soeps!! Geniet nog lekker van je 14 daagjes vakantie en dan hoop ik je HEEEEEL Snel wer un keer te zien en bij te kletsen ;)

    Ik heb nog 4 weekjes school en dan begint mijn nieuwe baan :D . Heb het nu super druk met verslagen en examens maken heb er dadelijk 2 voor engels en voor wiskunde!! Ben wel benieuwd maar komt vast en zeker allemaal goed ;)

    tot snel

    xxx-ies van mij!

  • 22 Mei 2007 - 19:38

    Tonny:

    Ben ook erg blij als je weer thuis bent!
    Geniet er nog maar lekker van!

    Groetjes en tot gauw!!!!

  • 23 Mei 2007 - 08:15

    Janny:

    He esther,
    ik hoop snel een hoop van je verhalen en foto's te kunnen zien. Geniet er maar flink van want die laatste 2 weken vliegen voorbij en voor je het weet zit je weer hier. En heimwee ga je zeker krijgen, geloof me maar.
    Tot snel,

    Liefs Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Plaza Resort Bonaire

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2007

Bijna....bijna....bijna....

03 Juni 2007

Curacao

25 Mei 2007

Hilma Hooker & 18th Palm

22 Mei 2007

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

27 April 2007

Bijna klaar!!!!
Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 66664

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: