Bijna klaar!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Bijna klaar!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Bijna klaar!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Heejz iedereen!!!!

Jaja, je leest het goed....ik ben bijna klaar met mn stage op Bonaire....nog zo'n 130 uurtjes en het zit erop...das nog zo'n 3 en een halve week en heb hier nog zo'n 40 dagen voordat ik naar huis ga. Dat wil dus zeggen zo'n twee weekjes vakantie...ga dan ook echt wel een weekendje relaxen op curacao!! :D:D

Had vandaag weer eens een dagje vrij..zijn met een hele groep gezellig naar Klein Bonaire geweest. Dit is een eilandje voor de kust van Bonaire en is ooit es toegeeigend door Bonaire en heet daarom dus Klein Bonaire. Opzich is hier nix te vinden haha ma is toch wel relaxt...er ligt echt super fijn zand en de zee is vet helder. Zijn daar met de watertaxi heen gegaan en daar de hele dag gebleven met zo'n 48 blikjes Polar, 3 flessen wijn en genoeg eten voor de hele dag!!!
Het was echt vet gezellig en veel te warm waardoor ik nu echt te bruin ben geworden...jullie zullen jaloers op me zijn als ik weer thuis ben :P

Maarre ik ga zo nog ff gezellig wat drinken in de 'stad' of zow haha want ik heb nog niet genoeg gehad voor vandaag :P

Laat snel wel weer wat horen en als je meer wilt weten, dan mail je maar!!!

Heel veel xxxies vanuit het TE zonnige Bonaire

Esther

Heel veel nieuwe foto's zijn trouwens te vinden op mn site...(link; zie andere berichten)

  • 27 April 2007 - 15:56

    Sanne:

    Hey essie,

    Ik heb je gister en vandaag al proberen te bellen maar krijg je der niet aan :( wel jammer maja we spreken elkaar wer snel op msn

    doeg XXX Sanne

  • 27 April 2007 - 16:17

    Pap:

    Nou, nou we worden op deze manier wel heeeel erg jaloers op je. Gelukkig hebben we hier u onze eigen hitte-golf (30 graden minimum) maar dan toch maar veel plezier op curacao en doe ze de groeten daar. Denk dat ik nu ook maar even een glaasje fris ga pakken en dan in de zon. Kijken wie er het bruinst uitziet straks
    Toedeledoki en xxxxxxxxxx
    Pap

  • 27 April 2007 - 20:30

    Judith:

    Klinkt als het goede leven daar :D! Hier is het weer momenteel minder.. alleen maar regen en gisteren zelfs waarschuwingen voor tornado's! Ik heb nog zo'n 17 schooldagen en iets minder dan een maand en dan diploma uitreiking. En dan een maand later naar huis! Dus dan zie ik je daar wel weer ;) geniet maar van je vakantie!

  • 04 Mei 2007 - 16:35

    Janny:

    He, ziet er goed uit daar. Ben net terug uit Turkije dus we zullen zien wie er dalijk wint qua bruinheid :p
    Fotos zijn ook erg cool. Zou bijna jaloers worden...
    Tot snel weer,
    Janny

  • 10 Mei 2007 - 19:58

    Petra En Arjan:

    Heej Esther,

    Eindelijk eens een berichtje vanuit Weert. Wat een leuke foto's en verhalen zeg! Ik vraag me af of je nog wel terug komt.... Zo te lezen heb je het goed naar je zin en maak je een heleboel leuke dingen mee. Zorg maar dat de laatste weken blijft geieten en dan zien we je snel were in het inmiddels weer iets koudere en natte kikkerlandje!

    Groeten Koen, Ilse, Luuk, Arjan en Petra

  • 19 Mei 2007 - 10:04

    Loek:

    dan ben je nu bijna aan vakantie toe. Raar is dat, op vakantie op vakantie gaan. Is weer eens wat anders dan op het werk aan het werk gaan. Aan je berichten te zien lijkt dat laatste ook al niet zo van tepassing op je werk. Vet ze, zal mijn kinderen eens wijzen dat naa school gaan best leuk kan zijn, als je het maar weet te organiseren. Wij hebben het znninge weer alweer afgesloten met de nodige regenbuitjes en snakken alweer naar zon, zee en...... Heb je trouwens een duikcursus gedaan, dat moet daar geweldig zijn. Riek wil met mij ook nog een keer een luxe vakantie doorbrengen, maar dan moeten de kids nog wat zelfstandiger worden (groot zijn ze al).
    Oke Esther, nog veel plezier en we zien je wel over een tijdje.

    groeten Loek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Plaza Resort Bonaire

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2007

Bijna....bijna....bijna....

03 Juni 2007

Curacao

25 Mei 2007

Hilma Hooker & 18th Palm

22 Mei 2007

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

27 April 2007

Bijna klaar!!!!
Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 66654

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: