60 ft. down under!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu 60 ft. down under!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

60 ft. down under!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Aloha iedereen!!

Jaja, ik heb em!!! Sinds gistermiddag ben ik de trotse eigenaar van mn PADI Open Water!!!! Dit wil zeggen dat ik samen met mn 'buddy' mag duiken tot 60 ft. oftewel 18 meter! Ben der echt blij mee ook :D
Daarom moest het natuurlijk ook gevierd worden :D Samen met Margriet en Nanette ben ik gister wezen uit eten bij Donna E Giorgio! Een pizzaria hier opt eiland...de pizza's waren tuurlijk veel te groot dus moesten we bijna de helft laten liggen maarja...en na de nodige wijntjes een een uberlekker ijsje gingen we door naar Havana...ff lekker zuipen aan de bar daar...ook daar gingen we door met de wijn en omdat we al rond 7 uur zaten te eten...waren we der om kwart over 11 klaar mee. Toen zijn we maar naar huis gelift in een dikke nieuwe Toyota (hehe) en lekker op tijd gaan slapen...Sinds weken konden we ook eindelijk een keertje rustig slapen zonder het geschreeuw midden in de nacht van de jongens (thnx he Lex, Thomas en Bjorn)!!

Heb daarna ook heerlijk uitgeslapen tot een uur of 11 waarna ik ben gaan ontbijten en nu zit ik hier mn zoveelste stukje te schrijven.

Gaan waarschijnlijk vanmiddag duiken samen met Chris, de chefkok van Plaza, en heb der nu al zin in!! Hoop binnenkort wat foto's te hebben van mij in mn wetsuit (hahahaahahahaha) en van mij onder water...maar moeten ff rondzoeken wie der een onderwaterdigitalecamera heeft (goed woord voor scrabble btw)..

Maarja vind dit stukje nu wel lang genoeg en ga der mee kappen!!

Ow ja vind et ook leuk om post te krijgen (hint hint), mn adres hier is:

Plaza Resort Bonaire
T.a.v Esther Berden
J.A. Abraham Boulevard 80
Kralendijk Bonaire
Nederlandse Antillen

xxxies Esther

• 30 Maart 2007 - 17:03

S&S:

Proficiat met je PADIow !!!
    Wij zijn best wel een beetje jaloers.
    Liefs,
    S&S

• 31 Maart 2007 - 17:01

Sanne:

Hey essie,
    Ja proficiat wah. Die hint is net wat te laat hahaha heb hem al op de post zitten, maar zal wel effe duren voordat i aankomt. Maja heel veel plezier daar met duiken je krijgt trouwens nog de groetjes van je grote vriend en van Stefan

doeg XXX Sanne

• 17 April 2007 - 16:34

Maria Van Asten:

Hé, tof Esther! Leuk duiken daar heb ik gehoord. Had met een paar mensen van de duikclub in mei willen komen maar alle vliegtuigen zaten vol. We hebben nu plannen om in september te gaan, maar ben bang dat jij dan alweer in Ned. bent, anders hadden we samen een paar leuke duikjes kunnen maken!

• 26 April 2007 - 14:44

Sanne:

hey essie,

wanneer krijgen we weer wat nieuws van jouw op de site te lezen haha. Ps. ik heb jou proberen te bellen vanmiddag probeer het straks nog wel un keer!

xies sanne