Al op de helft - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Al op de helft - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Al op de helft

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

24 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi allemaal!!

Het is al weer een maand geleden dat ik hier iets opzette, maar veel heb ik eigenlijk niet te melden:P Haha!!! Ben inmiddels al iets meer dan 10 weken bezig met mn stage, dus ben op de helft!! Maar gelukkig voor mij maak ik iedere week wel een overuurtje of 3 dus ben waarschijnlijk rond 20 mei al klaar met mn stage ipv 25 mei... :D Dit wil dus zeggen ipv 2 weken bijna 3 weken vakantie aan het eind om ff lekker bij te kleuren en jullie nog jaloerser te maken als ik thuis kom hehe!!!

Ben vandaag weereens naar het strand moeten gaan, jaja de hele dag (van half 10 's morgens tot 5 uur 's avonds), want tja op je vrije dag kun je hier niet veel anders doen:P Ben dan ook aardig (rood) gekleurd, maar dit wordt vast snel bruin (hoop ik). We gaan vanaaf tuurlijk ook weer gezellig uit en onder het genot van een AB'tje (Amstel Bright'je) lukt dit tot nu toe iedere week wel!!

Verder ben ik samen met twee andere stagiaires vorige week begonnen met het halen van mn PADI Open Water!!!! Echt wel vet ja dat duiken....volgende week nog 2 keer duiken en mn brevet is binnen!!!!!!!!!!!!!! Het is echt sjiek hoor hier onder water...hebben de eerste duik zelfs een zeepaardje gezien, best cool!! Onder water is het ook redelijk frisjes en die wetsuits zien der niet echt charmant uit, maar zijn wel nodig! Laat der binnenkort wel een foto van maken (terwijl ik erin zit haha)!!

Dit is eigelijk al het "nieuws" van de afgelopen maand, want tuurlijk moet ik iedere dag kei hard werken (ahum...het is de laatste paar dagen weer errug rustig aan het worden) maar ja dat hoort erbij en des te meer uren dat ik nu draai, des te langer mn vakantie wordt hehe!!

Een tijdje trug zijn van verschillende andere stagiaires ouders en zow langs gekomen, en dan is het best jammer te bedenken dat de mijne niet komen, al had ik me daar vantevoren op ingesteld dus heimwee...dat ken ik niet!!!
Wil mn pap en mam ook very veel plezier wensen in Gran Canaria (ma ik zal toch de bruinste blijven :P)

Verder valt het personeelseten de laatste paar dagen ook reuze mee...minder ranzige kippenpoten of spareribs...de laatse tijd krijgen we vaker de hamburgers die over zijn van de lunch...deze worden dan ff lekker afgebakken een broodje eromheen, wat frietjes erbij dus dat is wel ideaal!!!
Ook zag ik pas ergens een stukje groente voorbij komen ma daar schrok ik zo van, dat ik het niet op kon eten:P

Ach ja dat was et dan weer voor nu...zal binnenkort mn nieuwe duikervaringen erop zetten en jullie daarmee allemaal vet jaloers maken :P


Ciao en heel veel xxxxies

Esther

  • 24 Maart 2007 - 09:08

    Piet & Tonny:

    je blijft wel aan de gang hé . . . ons jaloers maken vanonder die Bonairse zon. Had al bijna voor willen stellen om je terug te halen en een paar dagen in de diepvriezer te zetten.
    Maar néé, we hebben een beter idee en gaan straks zelf ook de zon opzoeken. Lekker een weekje weg om zo ook eens te ontdekken wat het is om ergens alleen ver weg te zitten zonder heimwee. Kijken of ons dat ook lukt. Ben benieuwd, maar denk het wel.
    Veel succes met je PADI en ben blij voor je dat het eten verder reikt dan "altijd hetzelfde". Straks thuis natuurlijk wel weer aan de groente en dan krijg je ook weer "sla met spek-reuterkes-saus", "wortellestamp" en "erte en boene"
    Verder nog veel plezier in en op Bonaire, bak ze bruin en geniet.

    Pap & Mam

    p.s. als we het niet vergeten sturen we je wel een kaartje vanuiot Gran Canaria (haha :D)

  • 26 Maart 2007 - 16:08

    Joep:

    Heej Esther!
    Kon-ta? Zal wel allemaal hopi bon zijn daar op de Antillen.. De tijd vliegt zo te merken, maar zo heb ik het ook ervaren, en er zal een tijd komen dat je zoiets hebt van, euh, nu al naar huis?! Ik heb net ff wat fotootjes bekeken, en die komen me toch wel akelig bekend voor allemaal! Krijg je heimwee van! Sjiek van dat duiken trouwes, is ook super vet daar! Heel veel plezier nog en we spreken elkaar nog wel un keertje op msn. Veel plezier nog en doe de groeten aan de mensen wat me nog kennen! ;)

    Groeten, Joep

  • 26 Maart 2007 - 16:54

    Sanne Geraats:

    Hey Essie,

    kijk werken hoort erbij he :P je zit er ni alleen voor de luxe zon en strand haha. Ik heb het momenteel ook super druk met stage maak ook veel uren maja zullen maar zeggen dat het erbij hoort he! Het weer wordt hier ook steeds beter is vandaag al zelfs 18 geworden :D:D dus nu kan ik je nog eerder inhalen dan alleen met de zonnebank.

    En je brufet inmiddels al gehaald !? ik wou dat ik daar ook was wil ook wel us un zeepaardje in het echt zien. Kom je die daar veel tegen off...!?

    Maja ik spreek je snel weer

    groetjes

    x-jes Sanne

  • 26 Maart 2007 - 21:37

    Margriet:

    Hee Esther!

    Heb ook ff jouw site-je bekeken :)
    Leuk hoor!
    Ik heb ook zin in donderdag... lekker uit eten! Vrijdag weer ff stappen natuurlijk.
    x Margriet

  • 27 Maart 2007 - 14:48

    Janny:

    He Esther, hoe is het inmiddels met de muggen? beginnen ze al minder te pikken? zo nee dan probeer mijn advies maar eens uit (vitamine B complex). Zet m op met je duik brevet en ik kijk al uit naar de foto's.
    Grz Janny

  • 28 Maart 2007 - 20:52

    Peter:

    Ik zei toch dat je ging duiken... Echt supermooi daar! Al weet ik dat ook alleen van horen zeggen. Fijn dat voor de verder rest alles goed met je gaat.
    Geniet er nog van, voor dat je het weet zit je weer in het immergezellige nederland.

    x Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Plaza Resort Bonaire

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2007

Bijna....bijna....bijna....

03 Juni 2007

Curacao

25 Mei 2007

Hilma Hooker & 18th Palm

22 Mei 2007

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

27 April 2007

Bijna klaar!!!!
Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 66641

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: