Één maandje hier - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Één maandje hier - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Één maandje hier

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Heej allemaal!!

Ben nu een maandje op Bonaire, en het bevalt me nog steeds erg goed!!! Lekker rustig werken, iedere vrijdag en zaterdag gezellig uit en dan een polar of een amstel bright drinken!! Heerlijk toch.... Ook liggen we iedere dag voor het werk op het strand en op vrije dagen natuurlijk de hele dag....Ben dus inmiddels ook al aardig verkleurd :D:D en ben gelukkkig niet meer de witste hier haha!

Heb ook weer wat foto's gemaakt die te vinden zijn onder de volgende link:

Heb sinds een weekje ongeveer ook een Bonairs nummer... +5997009681 Op dit nummer kan ik gewoon gebeld worden als iemand daar zin in heeft, ma ik kan er helaas niet mee sms'sen...Of ja et kan wel ma et komt niet aan :S Ook smsjes van jullie komen daarop niet aan (is getest), dus mocht je me willen sms'sen dan stuur ma een berichtje naar mn nederlandse nummer.

Heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen, ma vind het hier dus nog erg leuk, heb aardige collega's en kan het met iedereen goed vinden hier. Der zijn de afgelopen 2 weken weer een aantal nieuwe stagiaires aangekomen en we zijn nu met ongeveer 15 stagiaires hier, erg gezellig dus.

Meer heb ik opt moment niet te melden...dus stop ik er maar weer mee :P

Spreek jullie binnekort wel een keer op msn of zow!!!!

xxxies Esther

• 06 Februari 2007 - 11:40

Sarah:

Leuke foto's! Zou ook wel foto's willen zien van het uitgaan van jou. en wat is een polar?
    groetjes Sarah

• 07 Februari 2007 - 16:23

Esther:

Polar is het et lokale bier (is wel geimporteerd maja:S)

• 08 Februari 2007 - 10:50

Sanne H:

heeyz, ziet er wel sjiek uit!!zulle we ruile? haha

• 08 Februari 2007 - 13:02

Tonny:

Hier ligt vandaag een dik pak sneeuw!!!!
    Ook wel leuk!

• 12 Februari 2007 - 10:59

Janny:

He esther
    Das al weer ff gelden. Ik ben inmiddels ook weer aangekomen in Nederland. Tis hier echt super koud in vergelijking met Brasil. Foto's zien er goed uit, krijg er heimwee van... :s
    Groetjes vanuit het koude NL,
    Janny

• 12 Februari 2007 - 11:05

Janny:

Ow nog ff een tip, ik werd in Brasil ook helemaal lek gestoken door de muggen en er was maar 1 ding wat daar tegen hielp: vitamine B complex slikken. dus als je niet al te vaak meer gestoken wilt worden moet je vitaminetabletten gaan slikken... tis maar een tip..
    grz Janny

• 13 Februari 2007 - 17:00

Sanne:

Hey Essie,

Is weer un tijdje geleden dat ik je heb gesproken! Jammer dat we elkaar steeds net mislopen op msn! Goed om te horen dat je het er nog steeds naar je zin hebt. Maar wat wil je ook met dat weer en dat strand :P ;)

En ook al un kaart gestuurd naar G...-J.. :P morgen is het namelijk valentijn niet vergeten he ;) haha

tot snel

x-jes Sanne

• 23 Februari 2007 - 11:37

Loek:

ziet er goed uit, lijkt me wel wat om eens een keer een tijdje uit te rusten. We zijn gisteren met z'n allen gaan ski-en in Bottrop en liggen nu uitgeteld op de bank. Dat valt niet mee als je voor het eerst op zo'n lange latten staat. In het begin was het een beetje aftasten maar daarna ging het als een speer naar beneden. Heel wat anders dan met de slee. Voor de rest gaat het uitstekend met ons, Sjuul heeft net een heftige carnaval achter de rug en Eef is met haar vriendinnen opstap gegaan. Oke, zorg dat je maximaal geniet en we horen nog wel een keer.
    groetjes van allemaal loek.

• 23 Februari 2007 - 19:56

Maarten (van Cp ;) ):

uhmm Esther is gewoon niet eerlijk, jij Bonaire ik Broekhuizen shit hey! ziet er lekker uit, en hoe zijn de jongens?;) kuss

• 24 Februari 2007 - 20:53

G...-J..:

ik heb helaas nix ontvangen! iewig zund