Nog maar een paar weekjes! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu Nog maar een paar weekjes! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Esther Berden - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar weekjes!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 December 2006 | Nederland, Horst

Hallo iedereen die dit leest!!

Nog maar een paar weekjes en het avontuur gaat beginnen. Ik ga naar Bonaire. Na een lange voorbereiding is het eindelijk zover. Ik vlieg vrijdag 5 januari om 10.50uur vanaf Schiphol en kom om 15.50uur Antiliaanse tijd aan op Flamingo Airport. Terug kom ik pas op 4 juni waar ik op Bonaire om 13.55uur aanvlieg en op 5 juni om 05.00uur aan zou moeten komen.
Ik heb er al kei veel zin in, en ben van plan om veel foto's te gaan maken en op i-net te zetten, en geregeld ook een stukje op deze site te gaan zetten met mijn belevenissen.

Nou ja, eerst nog maar eens eerst kerstmis vieren, en oud & nieuw wat zeker een groot feest gaat worden en dan, hophop op naar Bonaire!!!!

Groetjes Esther

  • 13 December 2006 - 10:12

    Harrie:

    Hee meid
    Veel plezier daar en leef je uit :)

  • 13 December 2006 - 22:25

    Judith:

    Hey zus,
    echt supergaaf dat je dit gaat doen en ik ben jaloers op je warme weer en witte stranden :P Have fun!! :D

    Je liefste zusje ;)

  • 14 December 2006 - 16:30

    RooieDakduvel:

    Hey Esther,

    Je gaat er zeker geen spijt van krijgen, Bonaire is helemaal top.
    Ik heet je vast welkom.
    Zonne groetjes uit Bonaire

  • 17 December 2006 - 20:42

    Lisanne:

    Hallo Esther. Met best veel heimwee naar Bonaire ga ik jouw avontuur op Bonaire volgen. Ik ben zelf ook 5 maanden geweest en ben alweer bijna 2 maanden terug. Geniet ervan, want de tijd zal voorbij vliegen!
    M.v.g. Lisanne

  • 18 December 2006 - 13:23

    Yvonne:

    wat leuk dat je daar heen gaat ik kom zelf 3februair naar bonaire ne blijf daar tot eind juni! mischien tot dan!!
    groetjes van yvonne

  • 18 December 2006 - 22:39

    Gradje:

    Ja, eh, fijne 'vakantie' I guess... :D

    Geniet er in ieder geval maar van :)

  • 19 December 2006 - 09:59

    Bianca:

    hey meiss

    heel veel plezier en we willen alles horen
    zal zo ff het rooster scannen en mailen kun je nog een keer langskomen op het werk haha :P

    kusj Bianca

  • 27 December 2006 - 15:46

    Sanne:

    Hey Essie,

    Echt super!! Ik wil ook meej :P als ik kleiner was geweest was ik in je koffer gekropen!!
    Iig super veel plezier daar

    groetjes
    -XXX-
    Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Horst

Stage Plaza Resort Bonaire

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2007

Bijna....bijna....bijna....

03 Juni 2007

Curacao

25 Mei 2007

Hilma Hooker & 18th Palm

22 Mei 2007

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

27 April 2007

Bijna klaar!!!!
Esther

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 66630

Voorgaande reizen:

20 Juni 2012 - 23 Februari 2013

Wereldreis 2012

30 Mei 2009 - 17 Januari 2010

Stage Curtin University

05 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Stage Plaza Resort Bonaire

Landen bezocht: